Masz pytanie?
Wyszukiwarka
Nasza misja

Kępno gminą silnych rodzin i solidarnych mieszkańców przeciwdziałającą wykluczeniu społecznemu.

Ogłoszenie o wypłatach

Planowana wypłata świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń opiekuńczych oraz zasiłku stałego: 28.10.2024r. a zasiłku celowego: 10.10.2024r.

Dane tele-adresowe

Siedziba:
ul. księdza Wawrzyniaka 10
63-600 Kępno

Zapraszamy:
od poniedziałku do piątku
od 8:00 do 16:00

Kontakt:
tel. / fax: Sekretariat (62) 782 47 67 

tel. Świadczenia rodzinne (62) 782 01 39

e-mail: kontakt@mgops.kepno.pl

Spółdzielnia "Szansa"

Zapraszamy na stronę internetową:
www.szansa.kepno.pl

Spełniamy standardy

Valid XHTML 1.0 Transitional

Valid CSS!

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCĘ GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

2024-07-17 15:55

                                MIEJSKO – GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘPNIE
                                                                ul. KS.P.WAWRZYNIAKA 10
                                                                           63-600 Kępno
                                                                       OGŁASZA NABÓR
                                                     NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
               ZASTĘPCĘ GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
                                                                     (nazwa stanowiska )
1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe ekonomiczne,

2) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa innego państwa, jeżeli zawarte umowy międzynarodowe lub przepisy prawa wspólnotowego przewidują możliwość podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; w przypadku obywatelstwa innego państwa-znajomość języka polskiego winna być potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1) wykształcenie preferowane wyższe – kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse – i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,

2) znajomość przepisów prawnych z zakresu:
a) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
c) ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
d) ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

3) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

4) umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych,

5) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

6) umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, samodzielność,

7) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy pod presją czasu,

8) bardzo dobra organizacja czasu pracy,

9) dyspozycyjność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,

2) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,

3) dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową,

4) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,

5) uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami,

6) przyjmowanie i prowadzenie rejestru wpływających faktur, rachunków itp.,

7) ponoszenie odpowiedzialności w zakresie prowadzonych spraw i wykonywanych obowiązków,

8) wykonywanie innych czynności merytorycznie związanych z realizacją przyporządkowanego zakresu obowiązków, zleconych przez bezpośredniego przełożonego,

9) obsługa systemu księgowo-płacowego


4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie, ul. Ks. P. Wawrzyniaka 10. Praca w dwupiętrowym budynku z windą.
2) Czas pracy: pełny etat
3) Stanowisko pracy: urzędnicze, związane z kontaktem z jednostkami współpracującymi.

5. Wskaźnik zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys – curriculum vitae;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;

6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru określonego ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.)”.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie Ośrodka, pocztą elektroniczną na adres tutejszego Ośrodka w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie ul. Ks. P. Wawrzyniaka 10, 63-600 Kępno (decyduje data wpływu do tutejszego Ośrodka), z dopiskiem:
„Nabór: z-ca Głównego Księgowego” w terminie do dnia 21 sierpnia 2024 r. do godz. 10.00.

9. Oferty złożone po wymienionym wyżej terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do tut.Ośrodka).

10. Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kępnie w dniu 21 sierpnia 2024 r., o godz. 11.00. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów Ośrodka: Sekretariat – 62 78 247 67, Kadry – 510 900 366. Zastrzegamy sobie, że nadesłane oferty nie będą odsyłane.

11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Ośrodku oraz na stronie internetowej BIP.
                                                                                                                       KIEROWNIK
                                                                                                            Miejsko-Gminnego Ośrodka
Kępno, dnia 17 lipca 2024r.                                                               Pomocy Społecznej w Kępnie
                                                                                                                    /-/ Maria Żurecka

  • Dodaj link do:
  • wykop-pl
  • facebook.com
Facebook